maandag 18 augustus 2014

Inpakken!

Dag 20

Vandaag was onze laatste volle vakantie dag hier in Davenport.
Vanmorgen bij Publix verse broodjes gehaald voor het ontbijt, en tot een uur of 2 bij het zwembad
gelegen. Ik was vast begonnen met inpakken en volgens mij redden we het net met onze 4 koffers.
We moesten ook nog even naar Posner Park om de Nikes voor Jessica te gaan kopen, en eindelijk!!! Het is gelukt!! YEAH! Nog even langs de Dollar Tree even snuffelen, en bij Twistee Treat een ijsje gegeten. Gewoon omdat het (nog) kan!!

En ik wilde ook nog even voor de laatste spullen naar de Walmart, Vitamines, Pijnstillers, Cocktails (voor thuis als het lekker weer word) en wat te knabbelen voor in het vliegtuig. Alles gevonden dus op naar huis.
En we hadden afgesproken om onze laatste dag af te sluiten bij de Bonefish Grill, en zoals de vorige keer weer super lekker gegeten. We zijn verliefd op de Beng Beng Shrimp. Zo lekker!!!!

Nog een keer lang de Publix, want we hadden vanmorgen een paar zakjes mix voor een smoothie gekocht. Even om te proberen, nou dat smaakte super dus nog even 20 zakjes gekocht!! hihihihi (wat zijn we weer hebberig) De meiden hebben nog even een laatste duik in het zwembad genomen, en kijken nu naar Dance Moms. Len hangt op de bank en ik schrijf deze laatste blog vanuit Florida.

Ik wil iedereen bedanken voor het meelezen en jullie leuke reacties, en hoop dat jullie in november weer meelezen!! (dan gaan Len en ik samen als alles mee zit!)
Ik moet zeggen dat dit mijn eerste blog is die ik gemaakt heb en ik vond het erg leuk om te doen, al gaat er wel veel tijd inzitten! Mijn volgende vakantie ga ik zeker weer een blog maken.



Smoothies 

Zonnen!

Ben ik al bruin?

De Berend!

Donuts!! Nomnomnom!!












5 opmerkingen:

  1. je hebt het mooi gedaan zo waren jullie ook een beetje thuis goede reis terug

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast een goede reis terug en je hebt een heel leuk blog gemaakt!! Wat heerlijk dat de volgende reis alweer in de planning zit......zo jaloers nu hahahaha.
    Tot de volgende keer,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede reis terug! Ik vond je blog erg leuk, en heb elke dag meegelezen. Een comment plaatsen helaas niet gedaan, op een gegeven moment waren het zoveel blogs ;-) Maar bedankt voor het bijhouden, vond het erg leuk om mee te mogen genieten. En lekker snel alweer een nieuw tripje in het verschiet, jaloers hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor het meelezen, jullie hebben een leuke vakantie gehad!
    Goede reis terug! Neem een beetje zon mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je dagelijkse verslag en hij is leuk geworden. Het bloggen is en blijft. ondanks het elke avond best wat tijd kost, altijd weer leuk om te doen. ( Althans, dat vindt ik altijd )

    Wij wensen jullie alvast een goede reis, en hopelijk komt er nog een mooie afsluiting van de blog !

    BeantwoordenVerwijderen